مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-23پزشكي

پیام مخاطبان/درخواست پرسنل قراردادی وزارت بهداشت برای همسان سازی حقوق


همانند سایر دستگاه ها ابتدا احکام افزایش ضریب سالیانه و سپس احکام همسان سازی صادر شود.

- عصر ایران؛ پیام مخاطبان* - احتراماً به استحضار می رساند جمعی از پرسنل قرارداد کار معین، اعتراض خود را به احکام صادرشده توسط دانشگاه های علوم پزشکی کل کشور اعلام می دارند.

در همین راستا توجه شما را به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور با شماره نامه 2608 که در تاریخ 1400/01/23 به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد جلب می کنیم.

طبق این نامه قرار شد همسان سازی احکام پرسنل قراردادی (تبصره 3) با پرسنل رسمی و پیمانی همتراز صورت پذیرد و بند سایر احکام قراردادی مانند پیمانی ها حذف شود.

با توجه به هیئت امنایی بودن وزارت بهداشت و همزمانی اعلام ضریب افزایش حقوق سال1400 به میزان 25 درصد و با توجه به تبصره موجود در قانون بودجه 1400 کشور مبنی بر افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان تا سقف 2 میلیون و پانصد هزار تومان، وزارت بهداشت و زیرمجموعه های آن برخلاف سایر دستگاه های اجرایی کشور مانند آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی و.

که برای اجرای کامل و دقیق همسان سازی و اعمال ضریب و جلوگیری از ضررکردن پرسنل قراردادی ابتدا احکام افزایش ضریب سالیانه را صادر و سپس حکم همسان سازی را برای پرسنل اجرا کردند، در حق پرسنل جفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مخاطبان/درخواست پرسنل قراردادی وزارت بهداشت برای همسان سازی حقوق

پیام مخاطبان/درخواست پرسنل قراردادی وزارت بهداشت برای همسان سازی حقوق