مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-23پزشكي

21 هزار نفر در شاهرود و میامی واکسن کرونا دریافت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: تا کنون 21 هزار و 184 از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه، واکسن کرونا دریافت و مابقی نیز پس از یک وقفه، مجددا واکسینه می شوند.

- رضا چمن در گفتگو با انجام دهند، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد تثبیت شرایط باشیم به خصوص اینکه بعد از وقفه ای، مجدداً واکسیناسیون آغاز شده است.

چمن با بیان اینکه تا 24 ساعت پیش از چهارشنبه 21 هزار و 184 نفر در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شده اند، تاکید کرد: در صورت وجود واکسن ما روند واکسیناسیون را به خوبی برنامه ریزی و تسریع می کنیم.

وی با بیان اینکه 13 هزار و 344 تن از جمعیت سنی بالای 70 سال دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شده اند، گفت: روند واکسیناسیون سالمندان در شاهرود و میامی تداوم دارد اما از مردم می خواهیم تا با صبر، با ما همراهی داشته باشند چرا که ما امادگی تزریق تمام واکسن ها را داریم اما چرخه توزیع واکسن به سطح ملی ارتباط دارد و تأمین آن در دست ما نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه سه هزار دوز واکسن جدید به این دانشگاه تحویل داده شده است، افزود: سالمندانی که دور دوم واکسن خود را دریافت نکرده و همچنین اقشار و گروه های اولویت دار جامعه هدف این سه هزار واکسن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار نفر در شاهرود و میامی واکسن کرونا دریافت کردند

21 هزار نفر در شاهرود و میامی واکسن کرونا دریافت کردند