مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:202021-06-22اقتصادي

تولید یک واحد ارز دیجیتال معادل مصرف برق 35 هزار مشترک خانگی است


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: هر دستگاه ماینر برای تولید یک واحد ارز بیت کوین معادل 35 هزار واحد مسکونی در شبانه روز برق مصرف می کند.

کوهسار رسولی تبار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه ماینر برای تولید یک ارز بیت کوین، حدود 300 مگاوات برق مصرف می کند که رقم بزرگی است.

وی با بیان اینکه این 300 مگاوات معادل مصرف برق 100 ساله یک خانوار با مصرف معمولی است، اضافه کرد: با توجه به مصرف بالای دستگاه های تولید ارز دیجیتال، با افرادی که غیرمجاز اقدام به این کار می کنند به شدت برخورد می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون با همکاری مراجع قضایی، 450 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در استان کشف و ضبط شده است.

رسولی تبار با بیان اینکه مالکان این دستگاه ها بر اساس میزان استفاده غیرمجاز از برق، جریمه شده و انشعاب آنان هم قطع می شود، افزود: به کسانی که در شناسایی و گزارش مراکز(دستگاه های) غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال به شرکت توزیع برق استان کمک کنند، به تناسب میزان استفاده غیرقانونی از برق، بین 10 تا 100 میلیون ریال پاداش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید یک واحد ارز دیجیتال معادل مصرف برق 35 هزار مشترک خانگی است

تولید یک واحد ارز دیجیتال معادل مصرف برق 35 هزار مشترک خانگی است