مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:102021-06-22سياسي

دولت جدید تأثیر احزاب را در فرایندهای سیاسی کشور بپذیرد


سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت استان اصفهان گفت: برای بها دادن به احزاب ضروری است که دولت جدید احزاب را به عنوان مجموعه های اثرگذار در فرایندهای سیاسی کشور بپذیرد و از ظرفیت های آنها استفاده کند.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت استان اصفهان گفت: برای بها دادن به احزاب ضروری است که دولت جدید احزاب را به عنوان مجموعه های اثرگذار در فرایندهای سیاسی کشور بپذیرد و از ظرفیت های آنها استفاده کند.

مهدی شاکران در گفت وگو با ایسنا درباره این موضوع که دولت منتخب باید چه اقداماتی در راستای تحزب گرایی و بها دادن به احزاب انجام دهد، اظهار کرد: معتقدم رییس جمهور منتخب باید وجود احزاب را به رسمیت بشناسد.

احزاب در کشور رسمی هستند، اما آیا رویکرد ریاست جمهوری و دولت جدید به این سمت هست که احزاب را به عنوان بازوهای سیاسی کشور بپذیرند یا خیر؟ وی افزود: معتقدم دولت جدید باید احزاب را به عنوان مجموعه های اثرگذار در فرایندهای سیاسی کشور بپذیرد و از ظرفیت های بسیار آنان استفاده کند.

یکی از این ظرفیت ها می تواند آگاهی دادن به مردم درباره سیاست های دولت باشد به این معنا که دولت می تواند با نمایندگان احزاب مختلف جلسه تشکیل دهد و قبل از اجرای سیاست های خود این سیاست ها را برای احزاب توضیح دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید تأثیر احزاب را در فرایندهای سیاسی کشور بپذیرد

دولت جدید تأثیر احزاب را در فرایندهای سیاسی کشور بپذیرد