مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 01:052021-06-22سياسي

انتظار پرستاران از دولت سیزدهم/ مطالباتی که بر زمین مانده است


جامعه پرستاری کشور از دولت آینده انتظار دارد با درک جایگاه کلیدی و حساس پرستاران در نظام سلامت، مطالبات آنها را مورد توجه قرار دهد.

- عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: جامعه پرستاری کشور از دولت آینده انتظار دارد با درک جایگاه کلیدی و حساس پرستاران در نظام سلامت، مطالبات آنها را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکبار دیگر همچون هشت سال دفاع مقدس دین خود را به مردم کشور عزیزشان ایران ادا نمودند و نقش بی بدیل خود را درحفظ مرزهای سلامت ایران اسلامی به مرجع ظهور گذاشتتند.

وی ادامه داد: در روزهایی که اعضای خانواده ها از ترس ابتلاء به بیماری، مهرشان را از عزیزترین عزیزانشان دریغ می کردند و حاضر به حضور در کنار عزیزان خود نبودند.

پرستاران با گذشتن از جان عزیزشان و دور ماندن از محفل گرم خانواده شأن، با کمترین وسایل و تجهیزات حفاظتی، داوطلبانه در سنگر سلامت ماندند و علیرغم خستگی حاصل از شیفت های مداوم و ابتلای چند باره به بیماری و حتی در شرایطی که خود نیاز به پرستاری داشتند بعلت کمبود نیروی پرستاری و نیاز به وجود در خط مقدم جبهه سلامت، در بالین بیماران حاضر شدند و در این راه خدمت جمعی از پرستاران عزیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار پرستاران از دولت سیزدهم/ مطالباتی که بر زمین مانده است

انتظار پرستاران از دولت سیزدهم/ مطالباتی که بر زمین مانده است