مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 19:202021-06-22سياسي

روایتی از همدلی ایران کوچک برای یک تغییر بزرگ


تمام اقشار از هر طیف و رنگ و قومی در ایران کوچک گرد هم آمدند برای یک تغییر بزرگ برای داشتن کشوری آرام، موفقیت و توسعه یافته.

روایتگری روز انتخابات و همدلی البرز، - فارس پلاس-طیبه جواهری: نرسیده به فلکه چهارم صف های طولانیه خانم ها و آقایان مقابله مسجد المهدی مشخص بود، اطلاعیه شماره 8: نظر به حضور گسترده مردم مهلت اخذ رأی تا ساعت 22 تمدید شد صدای در صف ایستاده اند تا رأی خود را به صندوق بی اندازد، جلوتر رفتم برای عرض احترام و مصاحبه.

هر یک رأی تیری است در قلب دشمن آقای موسوی می گفت: آمده ام تا به نیابت از دوستان شهید برای تغییر کشور کاری کرده باشم؛ اینکه بگوییم جنگ هشت سال بود و تمام شد درست نیست هر لحظه از زندگی ما بعد از انقلاب به نوعی جنگ با دشمن بود.

این جانباز 70 درصد فردیسی می گوید: یک روز با توپ و تانک آمدند، امروز با تحریم جنگ اقتصادی به راه انداخته تا مردم را نا امید کنند؛ جنگ فرهنگی یکی دیگر از این اقدامات شوم دشمن است.

او ادامه می دهد: دشمن با تهاجم فرهنگی و تشدید مشکلات اقتصادی در کشور سعی داشت تا از میزان مشارکت مردم در انتخابات بکاهند اما حالا مردم با بصیرت خود رأی خود را صندوق انداختند، هر یک رأی یک تیر در قلب دشمن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از همدلی ایران کوچک برای یک تغییر بزرگ

روایتی از همدلی ایران کوچک برای یک تغییر بزرگ