مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:202021-06-22سياسي

شیوع کرونا 10 الی 19 درصد مشارکت در انتخابات را کاهش داد


معاون ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی گفت: بررسی ها نشان می دهد، شیوع کرونا 10 الی 19 درصد مشارکت در انتخابات را کاهش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسبب کاهش 10 الی 19 درصدی مردم در انتخابات بود و از سوی دیگر وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم نیز قطعاً در حضور در انتخابات مؤثر است، بالاخره وضعیت عمومی اقتصادی مردم کاملاً روشن است.

در برخی شعب ساعت 11 صبح هنوز رأی گیری آغاز نشده بود معاون ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در سراسر کشور تلاش رسانه های بیگانه و ماهواره ها برای کاهش مشارکت در انتخابات و نیز برخی کارشکنی ها در جریان فرآیند انتخابات را در کاهش مشارکت مؤثر دانست و گفت: انصافاً در وزارت کشور بداخلاقی هایی دیده شد، هر آنچه می توانستند، انجام دادند، در دوره قبل نیز آیت الله رییسی 16 میلیون رأی آورد، اما حتی 16 ثانیه نیز وقت نظام را با ایجاد حاشیه نگرفت، شما سال 88 را دیدید، مدعی تقلب در انتخابات شدند و چندین ماه وقت کشور را گرفتند و کشور را تا ورطه سقوط برده و آسیب های جدی امنیتی، سیاسی و اقتصادی وارد کردند.

منصوری گفت: اما در سال 96 نیز انتقاداتی بود، اما از آن عبور کردیم، این دور از انتخابات نیز باید ساعت 7 شاهد آغاز انتخابات می بودیم، اما برخی شعب هنوز ساعت 11 نیز فرآیند رأی گیری را آغاز نکرده بودند و کندی و تأخیر در پهنای باند و عدم توزیع مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا 10 الی 19 درصد مشارکت در انتخابات را کاهش داد

شیوع کرونا 10 الی 19 درصد مشارکت در انتخابات را کاهش داد