مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:152021-06-22سياسي

طلاب باید سرمایه توحید علمی را به عینی تبدیل کنند


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه طلاب در جامعه کنونی این است که سرمایه توحید علمی را به توحید عینی تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در آیین تجلیل از مبلغان و ائمه جماعات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با بیان اینکه دونوع توحید علمی و عینی داریم، اظهار داشت: باید همه توان خود را بکار بگیریم که توحید علمی را به توحید عینی منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه چنانچه برای اثبات خداوند نیاز به واسطه داشته باشیم باید به اسناد معتبر استناد کنیم، ادامه داد: در این زمینه باید در ابتدا خود خداوند را به چشم دل ببنیم تا بتوانیم با استفاده از واسطه ها دیگران را نیز هدایت کنیم.

نماینده مردم اصفهان در گسترده در جامعه از دوران امام رضا (ع) آغاز شد، ابراز داشت: طی دو سالی که حضرت مشهد بودند معارف ایشان به کل جهان منتشر شد.

مهدوی تصریح کرد: هر آنکس که به توحید اعتقاد  دارد و پیامبر (ص) را دوست دارد پشتوانه ای برای انقلاب اسلامی است و باید این سرمایه ها را در کشور حفظ کنیم تا به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/63086/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب باید سرمایه توحید علمی را به عینی تبدیل کنند

طلاب باید سرمایه توحید علمی را به عینی تبدیل کنند