مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:152021-06-22ورزشي

رقم قرارداد حامد لک با پرسپولیس لو رفت/ رقمی باورنکردنی اما واقعی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت ضمن انتقاد از صحبت های فرشید اسماعیلی و برخی بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر پدیده مشهد گفت: - رقم قرارداد حامد لک با پرسپولیس لو رفت/ رقمی باورنکردنی اما واقعی! مقایسه وضعیت تمرینی و مالی دو تیم استقلال و پرسپولیس به یکی از بحث های داغ فوتبال ما تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت ضمن انتقاد از صحبت های فرشید اسماعیلی و برخی بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر پدیده مشهد گفت: آقایان در حالی مظلوم نمایی کرده و اسم پرسپولیس و بازیکنان ما را می آورند که بازیکنان پرسپولیس کمترین قراردادها را دارند.

برخی بازیکنان مثل حامد لک فقط به خاطر عشق به پرسپولیس با کمترین مبلغ و قراردادی باورنکردنی قرمز پوش شده اند.

وقتی با اصرار رقم واقعی قرارداد حامد لک را پرسیدیم به خبرورزشی گفت: قرارداد حامد لک که فصل گذشته در لیگ قهرمانان بهترین گلر غرب آسیا شد در فصل جاری فقط یک میلیارد و 700 میلیون تومان است! چند روز پیش نیز حمید درخشان سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس در مصاحبه ای جنجالی گفته بود که برای .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم قرارداد حامد لک با پرسپولیس لو رفت/ رقمی باورنکردنی اما واقعی!

رقم قرارداد حامد لک با پرسپولیس لو رفت/ رقمی باورنکردنی اما واقعی!