مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 17:502021-06-22اجتماعي

جهادگر 24 ساله ای که 23 مدرسه ساخت


زندگی جهادگران، داستانی است که تمام آن در «اوج» است.

از کودکی تا دوران خدمت به نیازمندان و هموطنان محروم، اما وقتی جهادگری در مسیر خدمت به کشور جانش را فدا می کند، - زندگی جهادگران، داستانی است که تمام آن در اوج است.

از کودکی تا دوران خدمت به نیازمندان و هموطنان محروم، اما وقتی جهادگری در مسیر خدمت به کشور جانش را فدا می کند، دیگر نمی دانی چه بگویی.

جایی که قلم هم از نوشتن باز می ماند و کلمات قاصر از بیان اقداماتشان.

درست مثل حسین علیمرادی جهادگر مدرسه ساز و مؤسس سازمان مردم نهاد دست یاری به دشتیاری که در سن 24 سالگی با ساخت 23مدرسه با 170 کلاس درس در راه کمک به محرومان سیستان و بلوچستان به جمع شهدایی پیوست که جهادشان زبانزد جهانیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: زنده یاد حسین علیمرادی، جهادگر مدرسه ساز عزمش را جزم کرده بود که با دست یاری به دشتیاری غبار محرومیت های آموزشی را از چهره دشتیاری بزداید، اما دیری نپایید که در غروب برگ ریزان، در همان دیاری که به مردم و کودکانش عشق می ورزید بربال ملائک نشست و به آسمان پَر کشید.

حسین، یکی از پایه گذاران و مدیر مؤسسه خیریه دانشجویی دست یاری به دشتیاری جوانی بود که روایتی متفاوت از خدمت و جهاد را معنا کرد و استان سیستان و بلوچستان و منطقه محروم دشتیاری کانون فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگر 24 ساله ای که 23 مدرسه ساخت

جهادگر 24 ساله ای که 23 مدرسه ساخت