مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 17:352021-06-22سياسي

انقلاب به ما یاد داد که مردم آقای ما هستند


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب به ما یاد داده است که همه ی داشته های ما برای مردم بوده و مردم آقای ما هستند و بعد از 40 روز با روی کار آمدن دولت مکتبی تجربه ی شیرینی را خواهیم دید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب به ما یاد داده است که همه ی داشته های ما برای مردم بوده و مردم آقای ما هستند و بعد از 40 روز با روی کار آمدن دولت مکتبی تجربه ی شیرینی را خواهیم دید.

علیرضا زاکانی عصر امروز سه شنبه در مراسم جشن پیروزی سیدابراهیم رییسی در انتخابات در جمع مردم تبریز اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد اولین انتخابات گام دوم انقلاب بود که از چند جهت حایز اهمیت است.

وی ادامه داد: علی رغم همه ی اقدامات بدخواهان و تحریم کنندگان داخلی و خارجی انتخابات و با وجود اینکه کارشناسان معتقد بودند در شرایط کرونایی کاهش 12 درصدی مشارکت طبیعی است و البته علی رغم فشار اقتصادی بر مردم و دلخوری های موجود که زمینه را برای بدخواهان فراهم کرده بود تا دوری از صندوق ها را تبلیغ کنند و با وجود بی کفایتی برخی از مسئولین، حضور با نشاط مردم در عرصه دست رد بر سینه ی تحریم کنندگان زده و روز بزرگی را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه این انتخابات برای ما منشا تحول خواهد بود، افزود: این انتخابات با انتخاب نامزدی از جبهه ی انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب به ما یاد داد که مردم آقای ما هستند

انقلاب به ما یاد داد که مردم آقای ما هستند