مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 15:452021-06-22سياسي

قدردانی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از حضور پرشور مردم در انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی از ملت تاریخ ساز ایران اسلامی به واسطه حضور و مشارکت پرشور و پرمعنا در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا .

- حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پیامی از حضور پرشور و پرمعنای ملت ایران در انتخابات 28 خرداد قدردانی و برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی از ملت تاریخ ساز ایران اسلامی به واسطه حضور و مشارکت پرشور و پرمعنا در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا قدردانی و برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم از زمان نضج گرفتن انقلاب اسلامی ایران توسط بزرگ پرچم دار قرون متمادی حضرت امام خمینی (ره)، عرصه های تقابل جبهه حق و باطل یکی پس از دیگری، ورق های اعجاب انگیز تاریخ را در مقابل دیدگان جهانیان رقم زد و آن را صرفاً تاریخی مکتوب در گوشه کتابخانه ها قرار نداد؛ زیرا شاکله انقلاب اسلامی بر حق قرار داشته و کسی نتوانست مانع صیرورت آن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از حضور پرشور مردم در انتخابات

قدردانی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از حضور پرشور مردم در انتخابات