مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 15:252021-06-22اجتماعي

محیط بانان نمونه کشوری و استانی تقدیر شدند


همزمان با گرامیداشت روز محیط بان، از محیط بانان نمونه استانی و کشوری تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس در ابتدای این مراسم پس از تبریک میلاد هشتمین اختر امامت و ولایت امام رضا علیه السلام و روز ملی محیط بان، یاد و خاطره شهدای محیط زیست را گرامی داشته و از محیط بانان جانباز و خانواده ایثارگر شهدا و جانبازان محیط زیست تجلیل کرد و صبر ایثار و فداکاری آنان را ستود.

حمید ظهرابی در ادامه با یادآوری  فداکاری ها و تلاش های بی وقفه یگان حفاظت محیط زیست فارس با وجود دریافت حقوق و اضافه کاری ناچیز و  مصائب و مشکلات پیش روی آنان اذعان داشت: تنها عشق به طبیعت و محیط زیست می تواند این از خود گذشتگی ها و فداکاری ها را توجیه کند.

وی افزود: محیط بانان فارس در سال گذشته با انجام اقدامات به موقع و پیشگیرانه توانستند در کشف تخلفات شکار و صید، رکورد بی سابقه ای را ثبت کنند و بیش از 1200 قبضه سلاح مجاز و غیرمجاز را از متخلفینی که اقدام به شکار غیرقانونی و یا اقدام به شروع شکار کرده بودند کشف و ضبط کنند و با تشکیل پرونده برخورد قاطعانه ای با متخلفین شکار و صید در عرصه های طبیعی انجام دهند.

  ظهرابی با ابراز خرسندی از عملکرد قابل تامل یگان حفاظت محیط زیست فارس تصریح کرد: محیط بانان، روسا و کارشناسان با پیگیری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان نمونه کشوری و استانی تقدیر شدند

محیط بانان نمونه کشوری و استانی تقدیر شدند