مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:502021-06-22بين الملل

معاون نخست وزیر روسیه با بشار اسد دیدار کرد


معاون نخست وزیر روسیه با سفر به دمشق با «بشار اسد» رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا) در این دیدار که امروز (سه شنبه) برگزار شد، طرفین در مورد همکاری های دو جانبه بین سوریه و روسیه به ویژه در زمینه افزایش سطح اقتصادی و سرمایه گذاری و تلاش های مشترک برای توسعه این همکاری ها به ویژه در زمینه های انرژی، فناوری های پیشرفته، صنعت و کشاورزی بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار همچنین بر انعطاف پذیری بیشتر برای پویاتر شدن روابط دو کشور که زمینه گسترش افق همکاری های دائمی و مستمر را فراهم می کند، تاکید شد.

بشار اسد رییس جمهور سوریه از سطح پیشرفت همکاری بین دو کشور و علاقه مندی سوریه برای موفقیت در سرمایه گذاری های مشترک سوریه و روسیه که نقش اساسی در تداوم و تحکیم همکاری های مشترک که برای دو ملت منفعت و سود به همراه دارد، ابراز خرسندی کرد.

رییس جمهوری سوریه همچنین بر اهمیت ادامه مشاوره و هماهنگی با متحدان روسیه که شرکای سوریه در مبارزه با تروریسم بودند و از نظر سیاسی و اقتصادی در کنار مردم سوریه ایستادند تا به آن ها در بازگرداندن امنیت، ثبات و غلبه بر اثرات تروریسم اقتصادی تحمیل شده بر شهروندان سوری، کمک کنند، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون نخست وزیر روسیه با بشار اسد دیدار کرد

معاون نخست وزیر روسیه با بشار اسد دیدار کرد