مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:552021-06-22بين الملل

رزمایش موشکی روسیه در کریمه همزمان با ورود رزمناوهای ناتو به منطقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیروی دریایی روسیه روز سه شنبه از تمرین موشکی ناوگان دریای سیاه این کشور در کریمه در بحبوحه ورود رزمناوهای ناتو به دریای سیاه خبر داد.

- نیروی دریایی روسیه از برگزاری رزمایش دفاع موشکی و جنگ الکترونیک در شبه جزیره کریمه همزمان با ورود ناوهای ناتو به دریای سیاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نیروی دریایی روسیه روز سه شنبه از تمرین موشکی ناوگان دریای سیاه این کشور در کریمه در بحبوحه ورود رزمناوهای ناتو به دریای سیاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس نیروی دریایی روسیه اعلام کرد که سامانه های موشکی دفاع ساحلی ناوگان دریای سیاه در حین رزمایش در شبه جزیره کریمه، کشتی های جنگی دشمن فرضی را از بین بردند.

در بیانیه نیروی دریایی روسیه آمده است که سامانه های موشکی دفاع ساحلی متحرک بال و باستیون متشکل از موشک و توپخانه تمریناتی را برای از بین بردن کشتی دشمن فرضی در دریای سیاه برگزار کردند.

در این رزمایش یگان های حاضر علیه دشمن فرضی جنگ الکترونیک نیز اجرا کردند.

نیروی دریایی روسیه به لحاظ امنیتی توضیحات بیشتری را در زمینه این رزمایش منتشر نکرده است.

سامانه موشکی دفاع ساحلی بال با موشک ضد کشتی Kh-35 برای کنترل آبها و تنگه های سرزمینی ، دفاع از پایگاه های دریایی ، سایر تأسیسات و زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش موشکی روسیه در کریمه همزمان با ورود رزمناوهای ناتو به منطقه

رزمایش موشکی روسیه در کریمه همزمان با ورود رزمناوهای ناتو به منطقه