مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:502021-06-22اقتصادي

سرمایه گذاری دو واحد بسته بندی 40 هزار تنی خرما در بم


قرار است مجوز سه واحد بسته بندی بالای 40 هزار تن برای صادرات در شهرستان بم صادر شود که سرمایه گذار دو واحد معرفی شده که سرمایه گذاراول کار خود را آغاز کرده و سرمایه گذار دوم ظرف دو هفته آینده کار خود را شروع خواهد کرد.

- ایسنا/کرمان فرماندار بم گفت: قرار است مجوز سه واحد بسته بندی بالای 40 هزار تن برای صادرات در شهرستان بم صادر شود که سرمایه گذار دو واحد معرفی شده که سرمایه گذاراول کار خود را آغاز کرده و سرمایه گذار دوم ظرف دو هفته آینده کار خود را شروع خواهد کرد.

هادی شهسوارپور امروز اول تیرماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بم با موضوع بررسی مسائل و مشکلات دهکده خرما حضور سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان اظهار کرد: شهرستان بم به عنوان قطب کشاورزی و صنعت در استان و کشور مطرح است که اگر به این امر توجه نشود کشاورزان و تولیدکنندگان با مشکل مواجه می شوند.

وی افزود: قرار است مجوز سه واحد بسته بندی بالای 40 هزار تن برای صادرات در شهرستان بم صادر شود که سرمایه گذار دو واحد معرفی شده که سرمایه گذاراول کار خود را آغاز کرده و سرمایه گذار دوم ظرف دو هفته آینده کار خود را شروع خواهد کرد.

شهسوارپور گفت: دهکده خرما با هدف بهره وری از محصول از ابتدای بسته بندی تا فروش و بازاریابی در یک محل اجرا می شود و به طور کلی 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری دو واحد بسته بندی 40 هزار تنی خرما در بم

سرمایه گذاری دو واحد بسته بندی 40 هزار تنی خرما در بم