مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-22سياسي

مسؤولان اجرایی برای احداث باغ ویلا درصد می گیرند/ «پژمان» رفتار مجرمانه داشته است


رییس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه تغییر کاربری فقط براساس ضوابط جهاد کشاورزی است، گفت: این که مسؤولان اجرایی به احداث باغ ویلا علاقه دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی صادقی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دادگستری خراسان رضوی برگزار شد، در خصوص مشکلاتی که در اجرای انتخابات اخیر در روز 28 خرداد وجود داشت، اظهار کرد: از ابتدای صدور دستور اقدامات انتخاباتی دستورات لازم را دادیم، مسؤولان اجرایی بهتر از این می توانستند به صحنه بیایند اما متأسفانه برای رأی گیری سیستمی هنوز زیرساخت های لازم آماده نیست.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی از مواردی مانند کمبود تعرفه های انتخاباتی و آگاه نبودن مردم به نحوه استفاده از دستگاه گلایه و عنوان کرد: درخواست داده بودیم این نحوه رأی گیری از کلانشهرها آغاز نشود و پس از آزمون و خطا اجرایی شود.

وی گفت: در بحث روز رأی همه کاره کسی است که پای صندوق است و به حرف فرماندار و وزیر کشور نمی کند و سابقه انتخابات دارد و به فکر راحتی کار خود و خواستار مشارکت کمتر است که باید تجدیدنظر کنیم و باید نسل این افراد منقرض شود و جوانترها بیایند.

صادقی به سند تحول قضایی هم اشاره کرد و افزود: سند تحول قضایی که سال گذشته ابلاغ شد شامل مأموریت هایی مانند تظلم خواهی، نظارت بر حسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان اجرایی برای احداث باغ ویلا درصد می گیرند/ «پژمان» رفتار مجرمانه داشته است

مسؤولان اجرایی برای احداث باغ ویلا درصد می گیرند/ «پژمان» رفتار مجرمانه داشته است