مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-22سياسي

مبارزه دستگاه قضا با فساد بارقه های امید را در دل ها زنده کرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : در راستای اجرای عدالت و رضایتمندی مردم تداوم و مبارزه جدی و قاطعانه قوه قضاییه با مفسدان و اخلاگران اقتصادی امیدها را در دل ها زنده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار رییس کل، معاونان و قضات دادگستری استان با تبریک هفته قوه قضا ییه و با تاکید بر اینکه که توجه به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید محور همه امور باشد، اظهار داشت: کمک برای نجات مجموعه های صنعتی و تولیدی بحران زده و تعطیل شده یکی از کارهای مهمی بود که دستگاه قضا در به ثمر رسیدن آن نقش بزرگی را ایفا کرده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به مشکلات به وجود آمده در واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز، ادامه داد: حضور قاطعانه قوه قضاییه و در راس آن  آیت الله رییسی برای رفع مشکلات این مجموعه باعث شد کارکنان ماشین سازی بار دیگر و با امید بیشتر  فعالیت های خود را از سر گیرند.

وی، اقدامات جدی قوه قضاییه در موضوع ال زایی حمایت می کند، چرا که  تقویت بنیه تولیدی و اقتصادی کشور، موجب یاس دشمنان نظام و کشور خواهد بود.

آل هاشم در ادامه با بیان اینکه قضات دادگستری در آرامش آفرینی جامعه نقش آفرین هستند، تصریح کرد: ارتقاء سطح اخلاق اسلامی جامعه یکی از ضروریاتی است که مشکلات عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه دستگاه قضا با فساد بارقه های امید را در دل ها زنده کرد

مبارزه دستگاه قضا با فساد بارقه های امید را در دل ها زنده کرد