مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 12:202021-06-22اقتصادي

توانایی تامین واکسن مورد نیاز کشور را تا پایان پاییز داریم


رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: ما تا پایان پاییز میتوانیم واکسن کشور را تأمین کنیم و پس از تأمین کامل نیاز داخل، قدرت صادرات را خواهیم داشت.

- رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: ما تا پایان پاییز میتوانیم واکسن کشور را تأمین کنیم و پس از تأمین کامل نیاز داخل، قدرت صادرات را خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیگر کمبود ماسک و ونتیلاتور و فاویپیراویر نداشتیم و رمدسیویر که در بازار سیاه به 70 میلیون رسیده بود، در مجموعه دارویی برکت با قیمت 600 هزار تومان تولید و توسط وزارت بهداشت توزیع کردیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه همه جهان در بحث کرونا غافلگیر شد تصریح کرد: در بحث واکسن نیز ظرفیت نخبگانی کشور را بسیج و از 6 مسیر واکسن را دنبال کردیم.

روش های ویروس غیرفعال، DNA، mRna، سابیونیت و … را دنبال کردیم و یک روش اختصاصی که سلول مزانشیم است را نیز برای اولین بار پیگیری و در مراحل آزمایشگاهی آن را تولید کردیم.

مخبر تأکید کرد: ما تا پایان پاییز می توانیم واکسن کشور را تأمین کنیم و پس از تأمین کامل نیاز داخل، قدرت صادراتش را خواهیم داشت، البته بارها گفته ایم تا زمانی که حتی یک نفر در کشور هنوز واکسن نزده باشد، واکسنی را صادر نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی تامین واکسن مورد نیاز کشور را تا پایان پاییز داریم

توانایی تامین واکسن مورد نیاز کشور را تا پایان پاییز داریم