مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 12:052021-06-22سياسي

2700 زندانی تکراری داریم/ به سارقان سابقه دار مرخصی کرونایی نداده ایم


مدیر کل زندان های استان کرمانشاه با اشاره به مرخصی کرونایی 1500 زندانی گفت: عمده جرائم این افراد مالی و یا جرائم سبک در حوزه مواد مخدر است.

- 2700 زندانی "تکراری" داریم/ به سارقان سابقه دار "مرخصی کرونایی" نداده ایم ایسنا/کرمانشاه مدیر کل زندان های استان کرمانشاه با اشاره به مرخصی کرونایی 1500 زندانی گفت: عمده جرائم این افراد مالی و یا جرائم سبک در حوزه مواد مخدر است.

حمید رضا پوریانی به مناسبت هفته قوه قضاییه در نشست خبری امروز (اول تیرماه) در تشریح ویژگی های جمعیتی زندانیان استان، با اشاره به وجود 4900 زندانی در زندان های استان گفت: از این تعداد حدود 1500 نفر به دلیل کرونا در مرخصی به سر می برند.

وی افزود: 98 درصد زندانیان استان مرد و دو درصد آنها زن هستند و حدود 70 درصد زندانیان زیر 40 سال سن دارند.

پوریانی گفت: جوان بودن عمده زندانیان استان کرمانشاه که همه در سنین اشتغال هستند نشان می دهد که اگر برای جوانان استان کار مناسب فراهم شود، می تواند تاثیر چشمگیری در کاهش آمار زندانیان استان داشته باشد.

مدیرکل زندان های استان کرمانشاه با اشاره به سطح پایین تحصیلات زندانیان استان گفت: 56 درصد زندانیان استان تحصیلات راهنمایی و پایین تر از آن دارند و تنها دو درصد آنها از تحصیلات لیسانس و بالاتر برخوردارند و همین امر نشان دهنده نقش مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 زندانی تکراری داریم/ به سارقان سابقه دار مرخصی کرونایی نداده ایم

2700 زندانی تکراری داریم/ به سارقان سابقه دار مرخصی کرونایی نداده ایم