مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:552021-06-22سياسي

پاشینیان: بحران سیاسی به پایان رسید/ کوچاریان: نتیجه انتخابات را به دادگاه می کشیم


نخست وزیر موقت ارمنستان که حزبش طبق نتایج اولیه انتخابات پارلمانی این کشور پیروز شده، بحران سیاسی ارمنستان را پایان یافته خوانده، در حالی که رقیب اصلی او گفته که نتیجه را در دادگاه قانون اساسی این کشور به چالش می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکول پاشینیان نخست وزیر موقت ارمنستان روز دوشنبه در یک تجمع که به مناسبت پیروزی وی در انتخابات برگزار شده بود گفت که بحران سیاسی این کشور به پایان رسیده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس روسیه، پاشینیان در این خصوص اظهار داشت: بحران سیاسی داخلی که نهم نوامبر در ارمنستان آغاز شد به پایان رسید.

از فرادا طبق روال معمول کار خواهیم کرد.

و باید بدانیم که شرایط و جو [سیاسی] در کشور به طور قابل توجهی تغییر کرده است زیرا مردم به ما ماموریت دادند دیکتاتوری قانون را در کشور اعمال کنیم.

این اظهارات در حالی است که رابرت کوچاریان رییس جمهور سابق ارمنستان و رییس اتحاد ارمنستان که اصلی ترین رقیب پاشینیان در انتخابات بوده، امروز سه شنبه گفته که این اتحاد سیاسی نتیجه انتخابات زودهنگام 20 ژوئن (یکشنبه) را در دادگاه قانون اساسی این کشور به چالش خواهد کشید.

او در یک کنفرانس خبری در ایروان، پایتخت ارمنستان با بیان این که نظرسنجی های عمومی تصویری متفاوت را نشان می دهد، اظهار داشت نتایج غیرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان: بحران سیاسی به پایان رسید/ کوچاریان: نتیجه انتخابات را به دادگاه می کشیم

پاشینیان: بحران سیاسی به پایان رسید/ کوچاریان: نتیجه انتخابات را به دادگاه می کشیم