مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:452021-06-22اقتصادي

امیدواری اصناف کهگیلویه و بویراحمد به شکوفایی اقتصادی در دولت جدید


رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 30 هزار واحد شناسنامه دار از شکوفایی اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی ارشدی در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت با سعادت  امام رضا  (ع) و روز ملی اصناف  به تلاش گران عرصه بازار گفت: در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد 25 اتحادیه در رسته های توزیعی ، خدماتی ، فنی و توزیعی در حال ارائه  خدمات به مردم هستند.

رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال های گذشته  به دلیل کمبود درآمد و بالا رفتن هزینه ها چندین  اتحادیه ادغام شدند گفت:  اتحادیه ها در سطح استان بر چگونگی ارئه خدمات به مردم نظارت  کامل  دارند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان از وجود حدود 2هزار واحد صنفی بدون شناسنامه  خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمسیون نظارت  بر واحدهای صنفی این قبیل واحدها در حال ساماندهی  هستند.

 ارشدی از همکاری اتاق اصناف  با دولت در بحث کنترل کرونا اشاره کرد و گفت: علی رغم مشکلات  بازاریان اما اصحاب کسبه و بازار جهت حفظ سلامتی مردم نهایت همکاری  را با ستاد کرونا داشته اند.

وی اظهار امیدواری کرد با مستقر شدن دولت جدید وضعیت  اقتصادی سامان پیدا کند و شاهد شکوفایی اقتصادی و توجه به بازاریان  به عنوان ارائه دهندگان به مردم باشیم ارشدی افزود: علی رغم شرایط کرونایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری اصناف کهگیلویه و بویراحمد به شکوفایی اقتصادی در دولت جدید

امیدواری اصناف کهگیلویه و بویراحمد به شکوفایی اقتصادی در دولت جدید