مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-22سياسي

تصویب 10 طرح و لایحه در یکسال اول کاری کمیسیون فرهنگی مجلس


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی و تصویب 10 طرح و لایحه و بررسی 13 فقره سؤال نمایندگان از وزرا در یکسال اول کاری این کمیسیون خبر داد.

- حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز گزارشی از عملکرد یکساله کمیسیون به اعضا ارائه شد.

  وی افزود: براساس این گزارش کمیسیون فرهنگی در یکسال گذشته 2 لایحه و 8 طرح را مورد بررسی و تصویب قرار داده و 13 فقره سؤال از وزرا در یکسال گذشته در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در یکسال گذشته 2 مورد تحقیق و تفحص یکی در مورد به کارگیری مربیان خارجی و دیگری  در مورد نحوه هزینه کرد و بریز و بپاش اعتبارات در جشنواره های مختلف و نیز 4 مورد شکایت نمایندگان از موضوعات مختلف در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

نصیرایی خاطرنشان کرد: طبق این گزارش کمیسیون فرهنگی در یک سال گذشته 70 جلسه را برگزار کرده و در مورد طرح جمعیت و تعالی خانواده 5 هزار ساعت نفر روی این طرح کار شده که 2 هزار ساعت آن در کمیسیون فرهنگی و 3 هزار ساعت آن در کمیسیون مشترک بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 10 طرح و لایحه در یکسال اول کاری کمیسیون فرهنگی مجلس

تصویب 10 طرح و لایحه در یکسال اول کاری کمیسیون فرهنگی مجلس