مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-22سياسي

بررسی بیش از 43 هزار پرونده در پزشکی قانونی لرستان


رییس کل دادگستری لرستان از تشکیل و بررسی 43 هزار و 134 پرونده طی سال گذشته در پزشکی قانونی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران و در حاشیه بازدید از سالن تشریح پزشکی قانونی شهرستان خرم آباد اظهار کرد: در نخستین روز از هفته قوه قضاییه و اجرای برنامه های متعدد پیش بینی شده برای این هفته، از سالن تشریح و کالبدشکافی لرستان وابسته به پزشکی قانونی بازدید شد.

وی خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی از سازمان های وابسته قوه قضاییه و از ارکان این مجموعه به شمار می رود، ضمن اینکه یکی از مهمترین واحدهای معاضدتی پرونده های جزایی محسوب می شود.

رییس کل دادگستری لرستان در تشریح وظایف پزشکی قانونی، بیان داشت: معاینات جراحات و صدمات جسمانی و همچنین تشخیص علت تامه مرگ، تشریح و کالبدشکافی جسد ناشی از قتل های عمدی، مرگ مشکوک و غیره از جمله رسالت های پزشکی قانونی است.

رزم با بیان اینکه اجساد جهت بررسی بیشتر کالبدشکافی به سالن سردخانه پزشکی قانونی انتقال داده می شود، افزود: با آزمایش های متعدد و نمونه و تکه برداری علت تامه مرگ تعیین و مشخص می شود.

وی با اشاره به تشکیل و بررسی 43 هزار و 134 پرونده طی سال گذشته در پزشکی قانونی استان لرستان، گفت: از این تعداد، 39 هزار و 523 فقره مربوط به معاینات صدمات جسمانی و سرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بیش از 43 هزار پرونده در پزشکی قانونی لرستان

بررسی بیش از 43 هزار پرونده در پزشکی قانونی لرستان