مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-22اقتصادي

خودروهای داخلی پاسخگوی نیاز حوزه محیط بانی نیست


فرمانده یگان محیط زیست با اشاره به حمایتهای سازمان از تولید ملی و خرید خودروی داخلی گفت: خودورهای دتولید پاسخگوی نیازهای محیط بانی نیست و در مدت کوتاهی مستهلک می شود.

- ، جمشید محبت خانی فرمانده یگان محیط زیست، در مراسم روز ملی محیط بان با اشاره به اینکه در زمان شروع کارش در سازمان محیط زیست شیفت محیط بانان 18 شبانه روز در ماه با 6 روز استراحت تعریف شده بود، و هیچ حمایت مالی و بیمه ای برای محیط بانان و خانواده شهیدان در نظر گرفته نشده نبود.

گفت: کاهش شیفت محیط بانی به 24 ساعت خدمت و 24 ساعت استراحت و در پاسگاه های دور افتاده به حداکثر 5 شبانه روز به 5 شبانه روز از دستاوردهای دوره فعالیتش بوده است.

وی به اعطای یک ساختمان مستقل محیط بانی در سازمان محیط زیست و ایجاد شورای تحول محیط بانی در سال اول حضورش اشاره کرد و گفت: صدور دستورالعمل 13 گانه خدمتی محیط بانان، کاهش شیفتها و همچنین پوشش بیمه ای کامل محیط بانان و خانواده هایشان را از جمله دستورالعمل های صادره در شورای تحول محیط بانی بوده است.

محبت خانی با بیان اینکه بالغ بر 600 میلیون کمک به خانواده شهدای محیط بان و خرید تجهیزات بالغ بر 72 میلیارد طی این سال گذشته انجام شده است، افزود: به زودی 1200 دستگاه موتورسیکلت به ناوگان موتوری محیط بانی افزوده می شود که به این ترتیب به هر پاسگاه 3 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای داخلی پاسخگوی نیاز حوزه محیط بانی نیست

خودروهای داخلی پاسخگوی نیاز حوزه محیط بانی نیست