مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-22بين الملل

هنیه: رژیم اشغالگر در اجرای تعهدات خود کارشکنی می کند


رییس دفتر سیاسی حماس در گفت وگو با یک خبرگزاری موریتانیایی گفت، رژیم صهیونیستی به توافقاتی که در زمان آتش بس حاصل شده پایبند نیست و این موضوع در نشستی با گروه های فلسطینی بررسی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی موریتانی گفت، رژیم صهیونیستی به مواردی که در آتش ‎بس بر روی آنها توافق شده از جمله بازگشایی گذرگاه ها و اجازه صید به ماهیگیران فلسطینی پایبند نیست.

هنیه افزود، دیدار دیروز فرستاده سازمان ملل در امور غرب آسیا تور وینسلند با مقامات حماس به دلیل تعلل رژیم صهیونیستی در اجرای توافقات قبلی مثبت نبوده است.

وی تأکید کرد، این موضوع در روزهای آینده با دیگر گروه های فلسطینی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

یحیی السنوار رییس دفتر سیاسی حماس در غزه دیروز پس از دیدار با تور وینسلند فرستاده ویژه سازمان ملل در غرب آسیا  گفت: دیدار ما بد بود و ابدا مثبت نبود.

در همین زمینه روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع آگاه نوشت، فرستاده سازمان ملل از طرف رژیم صهیونیستی برای حماس پیام آورده که این رژیم تا قبل از پایان پرونده اسرای صهیونیست، اجازه بازگشایی گذرگاه ها یا ورود کمک های بین المللی برای بازسازی غزه یا کمک مالی قطر به این منطقه را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: رژیم اشغالگر در اجرای تعهدات خود کارشکنی می کند

هنیه: رژیم اشغالگر در اجرای تعهدات خود کارشکنی می کند