مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-22سياسي

مبارزه قوه قضاییه با فساد مایه دلگرمی مردم است


رسیدگی به پرونده های مبارزه با فساد که به صورت ویژه در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد، مایه دلگرمی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن موسوی امروز سه شنبه در نخستین روز از هفته قوه قضاییه در دیدار رییس دادگستری و قضات و کارکنان حوزه قضایی شهرستان پلدختر، با تبریک آغاز هفته قوه قضاییه اظهار کرد: قوه قضاییه از مهم ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و وظیفه آن گسترش و تحقق بخشیدن عدالت و احقاق حقوق مظلوم از ظالم و اقامه حدود الهی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی افزود: 2 شهید والامقام سید فخرالدین رحیمی و شهید صادقی از استان لرستان در حادثه بمب گذاری هفتم تیر به شهادت رسیدند که مایه افتخار مردم استان لرستان هستند.

امام جمعه پلدختر به سند تحول قضایی اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت و اجرای عدالت جزو مهم ترین وظایف دستگاه قضایی است و در قانون اساسی وظایف و تکالیف بسیار مهم و متنوعی بر عهده این دستگاه نهاده شده که شاهد رشد و پیشرفت آن در همه زمینه ها باشیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه آیت الله رییسی طی 2 سال مسئولیت در قوه قضاییه کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت، افزود: امروز رسیدگی به پرونده های مبارزه با فساد که به صورت ویژه در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه قوه قضاییه با فساد مایه دلگرمی مردم است

مبارزه قوه قضاییه با فساد مایه دلگرمی مردم است