مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-22سياسي

تمدید مهلت راه اندازی خط تولید کارخانه نساجی


رییس کل دادگستری مازندران در پاسخ به این سوال که بعد از سفر آیت الله رییسی بازدید از صنایع چوب و کاغذ و نساجی مازندران تاکنون چه اقداماتی صورت گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف قضایی، اظهار کرد: پیگیری مطالبات مردم در دستور کار قرار دارد، ما نسبت به نظارت از طریق مختلف اهتمام داشته و داریم.

وی افزود: چند بخش از درون دادگستری ها را نظارت می کنند که شامل واحد ارزشیابی قضات و دیگری رییس کل دادگستری استان است که وظیفه دارد عملکرد قضات را سالانه مورد بررسی قرار دهد.

  اکبری خاطرنشان کرد: در قالب نظارت رییس کل در سال 1398 و 1399 عملکرد تمامی قضات استان مورد بررسی قرار گرفت و حکم مبنی بر تشویق یا برخورد به دادسرا اعلام کردیم، همچنین در راستای بهبود امور، کاهش فساد و اعمال نظارت دستورالعمل صادر شد.

*خروجی برخوردها در دستگاه قضایی رییس کل دادگستری مازندران در حوزه برخورد با پرسنل خاطی دستگاه های اجرایی، اقداماتی صورت گرفت، گفت: در پی نظارت های درون دستگاهی در سال گذشته اتفاقات خوبی صورت گرفت که منجر به برخورد با 6 نفر از نمایندگان قضایی، 15 نفر از کارکنان انتظامی، 34 نفر از شاهدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت راه اندازی خط تولید کارخانه نساجی

تمدید مهلت راه اندازی خط تولید کارخانه نساجی