مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-22اقتصادي

صدور سند تک برگی مالکیت نیازی به استعلام شهرداری ندارد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: برای صدور سند تک برگی مالکیت در داخل محدوده شهر نیازی به استعلام شهرداری وجود ندارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: برای صدور سند تک برگی مالکیت در داخل محدوده شهر نیازی به استعلام شهرداری وجود ندارد.

نادر ناصری آذر ظهر امروز (اول تیرماه) در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: توسعه ثبت رسمی در کشور و تثبیت و حمایت از حقوق و مالکیت مشروع و قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور ارتقای نظم حقوقی، کاهش دعاوی و استفاده حداکثری از فن آوری های نوین برای افزایش ارایه خدمات ثبتی به نحو غیرحضوری، از اهداف بنیادین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

وی با اشاره به افزایش 350 درصدی تثبیت کاداستر در سال گذشته نسبت به سال 98، افزود: تا سال 98 حدود 126 هزار هکتار کاداستر اراضی در استان تثبیت شده بود و پارسال نیز 56 هزار هکتار از اراضی تثبیت کاداستر شدند و در مجموع تاکنون 128 هزار هکتار کاداستر در استان تثبیت شده است.

این مسئول با اشاره به افزایش صدور اسناد منابع طبیعی، ادامه داد: سال 98 در استان 58 سند منابع طبیعی صادر شده بود که با رشد 2453 درصدی به 1481 سند در سال گذشته رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تک برگی مالکیت نیازی به استعلام شهرداری ندارد

صدور سند تک برگی مالکیت نیازی به استعلام شهرداری ندارد