مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-22سياسي

رصد ترک فعل مدیران مهمترین اولویت دادگستری استان مرکزی است


نظارت گسترده بر فعالیت های دستگاه های اجرایی با هدف جلوگیری از ترک فعل مدیران و تضییع اموال بیت المال یکی از اولویت های دستگاه قضایی در سال جاری است.

- ، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی ظهر سه شنبه در نشست صمیمانه شورای قضایی استان با مدیران سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان مرکزی با بیان اینکه هوشمندسازی و الکترونیکی کردن فرآیند دادرسی یکی از ارکان سند تحول دستگاه عدلیه است، گفت: این مهم در استان مرکزی با حداکثر سرعت و با تکمیل تجهیزات و زیرساخت های لازم در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی و محدودیت منابع مالی مهمترین مشکلات دستگاه قضایی استان است، گفت: با وجود مشکلات در این حوزه نه تنها کاهشی در فعالیت این دستگاه و سازمان های زیرمجموعه دیده نمی شود بلکه در بسیاری از موارد افزایش چشمگیری نیز وجود دارد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: نظر به اینکه یک ماه و نیم دیگر بیشتر از عمر دولت تدبیر و امید باقی نمانده است ولیکن نظارت گسترده بر فعالیت های دستگاه های اجرایی با هدف جلوگیری از ترک فعل مدیران و تضییع اموال بیت المال یکی از اولویت های دستگاه قضایی در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد ترک فعل مدیران مهمترین اولویت دادگستری استان مرکزی است

رصد ترک فعل مدیران مهمترین اولویت دادگستری استان مرکزی است