مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:102021-06-22سياسي

مهمترین اولویت دولت سیزدهم از نگاه پزشکیان


نماینده مردم تبریز در مجلس، اجرای قوانین را مهمترین اولویت دولت سیزدهم در حوزه سلامت دانست و بر ضرورت پوشش همگانی پزشک خانواده تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان در مورد اولویت های دولت سیزدهم در حوزه سلامت اظهار داشت: اجرای قانون برنامه ششم و سیاست های کلی ابلاغی از طرف رهبر معظم انقلاب باید مهمترین اولویت دولت سیزدهم در حوزه سلامت باشد زیرا اگر قوانین به درستی اجرا شود بسیاری از مشکلات حوزه سلامت مرتفع خواهد شد.

وی بر ضرورت پوشش همگانی پزشک نشد.

ضرورت پرداخت مبتنی بر عملکرد برای برقراری عدالت وی با تاکید بر ضرورت پرداخت مبتنی بر عملکرد برای برقراری عدالت، ادامه داد: اگر نکات مطرح شده مورد توجه قرار گیرد به تمام مردم بر اساس عدالت، خدمات درمانی برابر و مساوی ارائه می شود و منطق و عدالت حکم می کند که به همه مردم به یک نحو خدمات رسانی شود.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قرار نیست چیزی عوض شود بلکه باید نسبت به اجرای قوانین موجود اقدام کنیم؛ خدمات ارائه شده در حوزه سلامت باید برای همه استاندارد باشد و نگاه ویژه باید به نیازمندان و افرادی باشد که حامی ندارند و در حاشیه و مناطق دورافتاده به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اولویت دولت سیزدهم از نگاه پزشکیان

مهمترین اولویت دولت سیزدهم از نگاه پزشکیان