مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-22سياسي

در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم قرار دارند


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم بودند، ادامه داد: در تامین نظم و امنیت جامعه مخصوصا امنیت اقتصادی و اخلاقی، - ایسنا/کرمان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم بودند، ادامه داد: در تامین نظم و امنیت جامعه مخصوصا امنیت اقتصادی و اخلاقی، اصناف نقش بسیار حیاتی و مهمی ایفا می کنند و پلیس با تعامل خوب با کل اصناف استان توانسته امنیت خوبی را در استان برقرار کند.

سردار عبدالرضا ناظری امروز اول تیرماه در نشست استانی پلیس و اصناف در کرمان با تبریک فرا رسیدن روز ملی اصناف اظهار کرد: نقش اصناف در تولید، حفظ و ارتقاء امنیت جامعه مخصوصا امنیت اجتماعی جامعه موثر است.

وی بیان کرد: اصناف در همه رخدادهای کشور از دوران دفاع مقدس تاکنون همواره خوش درخشیده اند و به عنوان مثال با توجه به همراهی و همکاری این قشر در دوران شیوع کرونا با مسئولین استانی، شاهد کنترل این ویروس منحوس در سطح جامعه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم بودند، ادامه داد: در تامین نظم و امنیت جامعه مخصوصا امنیت اقتصادی و اخلاقی جامعه، اصناف نقش بسیار حیاتی و مهمی ایفا می کنند و پلیس با تعامل خوب با کل اصناف استان توانسته امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم قرار دارند

در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم قرار دارند