مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-22اقتصادي

اجاره ون هیوندا H350


ون هیوندا H350 خودرویی بزرگ با تمامی امکانات در شرکت اجاره خودرو آراد سیرموجود می باشد، این خودروی 13 نفره با سقفی بلند دارای دو مدل ون مسافرتی و ون هیوندا کمپانی می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام آرادسیر، شما عزیزان برای اطلاع از قیمت اجاره ون هیوندای H350 می توانید به سایت آراد سیر مراجعه نمایید.

خودروی ون هیوندا H350 چه کاربردهایی دارد؟ بیشتر مشتریان برای کارهای تشریفاتیvip، ترانسفر فرودگاه همچنین سفرهای گروهی برای بیرون و داخل شهری حتی گشت و گذار یک روزه داخل شهر از اجاره ون هیوندا H350 استفاده می کنند.

در این متن بیشترمی پردازیم به مشخصات هیوندا H350 و ظرفیت آن، امکانات به خصوصی که دارد و اینکه بیشتر مشتریان برای چه کارهایی ون هیوندای H350 را اجاره می کنند، لطفاً در ادامه ما را همراهی بفرمایید.

دلیل اجاره ون هیوندا H350 چیست؟ اجاره ون H350 و یک خودروی تجاری که ساخت کشور کره می باشد و شبیه مینی بوس است چنان که در بازارهای جهانی رقابت سنگین بین محصولات شرکت بنز فورد و حتی نیسان را دارا است.

دلیل اینکه این خودرو بسیار مورد توجه برای اجاره قرار گرفته این است که سقف این ون نسبت به بقیه ون ها بلندتر می باشد و صندلی های این خودرو بسیار راحت تر از بقیه ون ها می باشد که در سفرهای طولانی بسیار مهم می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره ون هیوندا H350

اجاره ون هیوندا H350