مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-22سياسي

کتاب «جستاری در عرفان نظری و عملی» منتشر شد


کتاب «جستاری در عرفان نظری و عملی» نوشته حجت الاسلام خسروپناه دزفولی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

- ، کتاب جستاری در عرفان نظری و عملی نوشته حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دزفولی در 512 صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

گفتنی است هدف فرد از مطالعه عرفان یا دستیابی به تخصص در این دانش و یا به دست آوردن رویکردی عرفانی است تا با آن شیوه زندگی خود را بهبود ببخشد.

لازم به ذکر است کتاب جستاری در عرفان نظری و عملی نوشته حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دزفولی از دو بخش جستاری در عرفان نظری و جستاری در عرفان عملی تشکیل شده است؛ نویسنده این اثر، در بخش نخست مبادی و کلیات عرفان ، معرفت شناسی عرفانی ، هستی شناسی عرفانی ، جهان شناسی عرفانی و انسان شناسی عرفانی را مورد تبیین قرار داده است تا افراد با مطالعه کتاب حاضر با یک دوره عرفان نظری و نیز عرفان عملی آشنا شوند و علاوه بر استفاده از مباحث آن، علاقه خود را برای ورود به این رشته را بسنجند.

همچنین در بخش دوم این کتاب، به مباحثی همچون کلیات عرفان عملی و منازل ده گانه ابواب ، معاملات ، اخلاق ، اصول ، وادی ها ، احوال ، ولایات ، حقایق و نهایت می پردازد و علاقه مندان به مباحث عرفانی که در رشته های دیگر مشغول اند نیز می توانند با خواندن این اثر علاوه بر استفاده از مباحث آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جستاری در عرفان نظری و عملی» منتشر شد

کتاب «جستاری در عرفان نظری و عملی» منتشر شد