مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-22پزشكي

سخنگوی علوم پزشکی یزد: آمار بستری کرونایی هاصعودی است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این که تعداد ورودی بیماران مشکوک به کرونا به بیمارستان ها استان در حال افزایش است گفت: در شبانه روز گذشته 136 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

- دکتر ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد اظهار کرد: هم اکنون 327 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

وی ادامه داد: از تعدا کل بیماران بستری شده، 70 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، 136 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

دکتر سلمانی تصریح کرد:  اعتقاد به پایان کرونا کاملا اشتباه است و هرگاه غفلت کنیم افزایش آمار بستری های مبتلا به کرونا را به دنبال داشته و هر گاه رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در پیش گیریم، آمار ها سیر نزولی پیدا می کند.

وی در پایان از همشهریان خواست تا با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها و پرهیز از ترددهای غیرضرور، مراقب کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای باشیم و جلوی شیوع بیشتر این بیماری بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی علوم پزشکی یزد: آمار بستری کرونایی هاصعودی است

سخنگوی علوم پزشکی یزد: آمار بستری کرونایی هاصعودی است