مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-22سياسي

جزییات نهمین دوسالانه ملی نقاشی تشریح شد/ جایزه بزرگ نقاشی معاصر


جزییات نهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران در نشست خبری سه شنبه اول تیر تشریح شد و امیر راد از برگزاری جایزه بزرگ نقاشی معاصر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری نهمین بینال نقاشی سه شنبه اول تیرماه با حضور امیر راد، علی ندایی عضو شورای سیاستگذاری دوسالانه، مژگان قدوسی، محمدرضا فیروزه ای، مینا نادری و هلنا شین دشت گل اعضی هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

محمدرضا فیروزه ای عضو هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران در ابتدای این نشست گفت: برگزاری دوسالانه ها امر تازه ای نیست.

بینال نقاشی، اولین بینالی است که در کشور در سال 1337 با هدف کشف استعدادهای جوان و راهیابی آثار به بینال ونیز بوده است، برگزار شد.

این بینال در سیر تحولی که در تجسمی رخ می دهد، مؤثر است.

به نظر می رسد عدم برگزاری بینال در ده سال اخیر مهم است؛ اگر این سال ها را در نظر بگیریم، باید پیگیر باشیم که اشکال کار کجا بوده و باید در جلسه ای دیگر آسیب شناسی کنیم.

وی ادامه داد: وقتی 10 سال یک رویداد رخ ندهد آسیب هایی را به همراه خواهد داشت چون هنرمندان جوان شهرستان دلخوش به رویدادهای ملی هستند و مطمئناً دلسرد شده و این نیروها هرز می روند و از تجسمی جدا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نهمین دوسالانه ملی نقاشی تشریح شد/ جایزه بزرگ نقاشی معاصر

جزییات نهمین دوسالانه ملی نقاشی تشریح شد/ جایزه بزرگ نقاشی معاصر