مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-22پزشكي

پزشک در منزل


با ما همراه شوید تا شما را با خدمات پزشک در منزل آلفاطب آشنا کنیم و مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، همه افراد ترجیح می دهند کارهای خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

آشنایی با ویزیت پزشک در منزل حاضر شدن پزشک بر بالین بیمارانی که دردهای مختلفی را تجربه می کنند، اتفاق جدید یا شگفت انگیزی نیست.

در گذشته های دور بسیار اتفاق می افتاد که وقتی فردی دچار یک بیماری یا درد می شد، طبیب یا حکیم شهر را صدا می کردند تا بر بالین بیمار بیاید و به درمان او بپردازد.

بنابراین مردم با حضور پزشک در منازل خود بیگانه نیستند.

برای نخستین بار دکتر حریرچی که رییس دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود، تأسیس یک مرکز درمانی برای اعزام پرستار و پزشکان به منازل را مطرح کرد.

در ابتدا هدف از تأسیس چنین مؤسسه ای ایجاد اشتغال برای پزشکان و پرستاران بود و در سال های بعد نیز به عنوان یکی از 3 طرح برتر در الگوی اشتغال حائز رتبه شد، اما این روزها باتوجه به حجم زیاد مشغله های کاری و شیوع این ویروس همه گیر دیگر نمی شود آن را نادیده گرفت و در حد یک طرح برتر دانست.

یک بیمار با محدودیت حرکتی را درنظر بگیرید که برای رفتن به مطب پزشک و ویزیت شدن، حداقل 2 نفر از افراد خانواده یا آشنایان او باید قید کار خود را در چندین ساعت برای رساندن بیمار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک در منزل

پزشک در منزل