مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-22اقتصادي

بهبود فضای کسب و کار در دولت رییسی


یک کارشناس حوزه کار با تاکید بر بسیج امکانات و سرمایه ها در حمایت از تولید و کسب و کارها معتقد است برای آنکه رتبه ایران در حوزه کسب و کار بهبود یابد لازم است اصلاحات گسترده ای در زمینه رفع موانع قانونی کسب و کار، - صدور مجوزها و اعمال مشوق های کارآفرینی اتفاق بیفتد تا گشایش در بازار کار به وجود آید.

حمید حاج اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا درباره بهبود فضای کسب و کار در دولت سیزدهم اظهار کرد: علیرغم اقداماتی که طی چند سال گذشته در این خصوص صورت گرفته ولی رتبه جهانی ما در حوزه کسب و کار یک رتبه سه رقمی است که اصلا مناسب نیست.

وی با تاکید بر رفع موانع کسب و کار در کشور گفت: باید اصلاحات گسترده ای در خصوص رفع موانع به لحاظ قانونی، صدور مجوزها و مشوق های کارآفرینی برای کسب و کار در کشور صورت گیرد تا این رتبه بهبود یابد.

این کارشناس حوزه کار ادامه داد: صرفنظر از رتبه 145 ایران در شاخص کسب و کار طی سالهای گذشته که به هیچ وجه مناسب نبود، رتبه ما بر اساس آخرین اعلام صندوق بین المللی پول و بانک جهانی 127 به بالا است در حالی که این رتبه باید به زیر 25 بیاید که بتوانیم از یک فضای بسیار مطلوب و مساعد برای ایجاد کسب کار در کشور بهره برداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود فضای کسب و کار در دولت رییسی

بهبود فضای کسب و کار در دولت رییسی