مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-22سياسي

راه اندازی «کاروان سلامت دام» توسط ستاد اجرایی فرمان امام در گلستان


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از راه اندازی کاروان سلامت دام توسط این ستاد در استان خبرداد.

- اظهارکرد: با هماهنگی که در دستگاه های مرتبط استان صورت گرفته بزودی سفر کاروان سلامت دام با استفاده از توان گروه های جهادی در گلستان آغاز می شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: این کار با هدف افزایش بهره وری دام و افزایش درآمد جامعه روستایی انجام می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اکثر جمعیت جامعه روستایی در زمینه دامداری و دامپروری (سبک و سنگین) مشغول به فعالیت هستند و آموزش و بهداشت و سلامت تاثیر مستقیمی در میزان بهره وری و درآمد آنها دارد لذا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر دارد برای تداوم خدمات درمانی و امور پزشکی در حوزه دام اقداماتی را در استان انجام دهد.

انتصاری توضیح داد: بعضی از این اقدامات به صورت فوریتی از جمله آموزش و ترویج بوده که با کیفیت بهره برداری بهتر و با همکاری گروه های جهادی متخصص انجام می شود، این اقدامات از قبیل ویزیت کردن، درمان سطحی و یا ضدعفونی کردن محل نگهداری و انگل زدایی از دامداری ها است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان اضافه کرد: همچنین اقداماتی هم به صورت بلندمدت مانند پزشکی و درمانی، آموزشی، کمک به دامپزشکان بومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «کاروان سلامت دام» توسط ستاد اجرایی فرمان امام در گلستان

راه اندازی «کاروان سلامت دام» توسط ستاد اجرایی فرمان امام در گلستان