مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-22اقتصادي

کاهش چهار درصدی شمار زندانیان در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران از کاهش چهار درصدی شمار زندانیان در این استان خبر داد.

- محمدصادق اکبری روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران با تبریک آغاز هفته ی قوه قضاییه و تحقق عدالت و اظهار کرد: میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها در سال گذشته نسبت 98 حدود 33 درصد کاهش داشته و باکاهش زمان رسیدگی در محاکم مختلف استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی نظام رآفت است، گفت: با استفاده از همه ظرفیت ها، سیاست بر این است که نظام صلح و سازش افزایش یابد و متأسفانه مازندران در این بخش جایگاه خوبی ندارد اما در سال گذشته درصد صلح و سازش نسبت به سال 98 حدود 50 درصد افزایش یافته است.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در سال 98 حدود 10 محکوم به قصاص با صلح و سازش از چوبه دار رهایی یافتند و این تعداد در سال گذشته به بیش از 38 مورد رسیده بود که رشد 124 درصدی داشته است و در سه ماهه اول سال جاری 13 محکوم به قصاص با صلح و سازش از چوبه دار رهایی یافتند.

وی از دادرسی های الکترونیکی در برخی شعب استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1400 تا کنون 9 هزارو 335 پرونده به صورت الکترونیکی بررسی شد که در مصرف کاغذ نیز صرفه جویی شد.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته 173 فقره پرونده در بازرسی استان تشکیل شده است، افزود: این میزان نسبت به سال 98 رشد چشمگیری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چهار درصدی شمار زندانیان در مازندران

کاهش چهار درصدی شمار زندانیان در مازندران