مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22اجتماعي

تزریق دُز دوم واکسن کرونا به 90 درصد مددجویان مراکز نگهداری تا هفته آتی


تاکنون 970 کودک کار و خیابان شناسایی و جذب شده اند که 850 نفر از اتباع و 120 نفر ایرانی هستند که با اداره کل اتباع در خصوص آنها صحبت شده است.

- مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: تاکنون 970 کودک کار و خیابان شناسایی و جذب شده اند که 850 نفر از اتباع و 120 نفر ایرانی هستند که با اداره کل اتباع در خصوص آنها صحبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین شاهرخی در نشست خبری امروز بیان کرد: سازمان بهزیستی قشر ضعیفی از جامعه را تحت پوشش خود دارد.

تمام تلاش ما درخصوص شفاف سازی درباره اقدامات و خدماتی است که ارایه می دهیم به طور مثال یکی از این موارد موضوع فرزندخواندگی بود که با شکلگیری این پروسه در سامانه فرزندخواندگی شکایات در این خصوص کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به سامانه مراکز مثبت زندگی گفت: همچنین سامانه مراکز مثبت زندگی در سایت بهزیستی بارگذاری شده که 2200 مرکز سال گذشته افتتاح شده که 208 مرکز از این مراکز در استان تهران است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران یادآور شد: همکاران ما در دفاتر مثبت زندگی به منازل افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی می روند.

در گذشته مددجویان باید به مراکز بهزیستی مراجعه می کردند اما با راه اندازی مراکز مثبت زندگی مددکاران ما موظف به سرکشی و بازدید از مددجویان هستند و از صد هزار مددجوی تحت پوشش در استان تهران 50 هزار مورد بازدید تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دُز دوم واکسن کرونا به 90 درصد مددجویان مراکز نگهداری تا هفته آتی

تزریق دُز دوم واکسن کرونا به 90 درصد مددجویان مراکز نگهداری تا هفته آتی