مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-22سياسي

دستگیری های پیش از انتخابات در نیکاراگوئه، صدای حقوق بشری ها را در آورد


سازمان دیده بان حقوق بشر به دنبال تداوم دستگیری چهره های مخالف سیاسی در نیکاراگوئه در آستانه انتخابات هفتم نوامبر این کشور، خواستار افزایش فشارها بر دانیل اورتگا، - سازمان دیده بان حقوق بشر به دنبال تداوم دستگیری چهره های مخالف سیاسی در نیکاراگوئه در آستانه انتخابات هفتم نوامبر این کشور، خواستار افزایش فشارها بر دانیل اورتگا، رییس جمهور این کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سازمان دیده بان حقوق بشر امروز (سه شنبه) قصد انتشار یک گزارش درباره دستگیری حدودا 20 چهره سیاسی مخالف شامل تجار برجسته، مقامهای سابق و رهبران سیاسی نیکاراگوئه در هفته های اخیر که با انگیزه سیاسی صورت گرفته را دارد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نسخه ای از این گزارش دست یافته است.

این سازمان از شورای امنیت سازمان ملل خواسته با به کار گیری بند 99 منشور آن این مساله را در این شورا مطرح ساخته و آن را به عنوان یک بحران فزاینده همراه با سوءاستفاده های حقوق بشری شدید که امکان تضعیف ثبات در منطقه را دارد، معرفی کند .

اورتگا به دنبال چهارمین دور متوالی ریاست جمهوری بوده و به صورت سیستماتیک در حال پاک کردن مسیرش از رقبا و عوامل بالقوه ایجاد چالش با دست زدن به دستگیری ها به بهانه ارتکاب جرم علیه کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری های پیش از انتخابات در نیکاراگوئه، صدای حقوق بشری ها را در آورد

دستگیری های پیش از انتخابات در نیکاراگوئه، صدای حقوق بشری ها را در آورد