مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-22دانش

شروع همکاری های گستره علمی میان اصفهان و سن پترزبورگ


رییس دانشگاه اصفهان جشنواره علمی و فرهنگی اصفهان - سن پترزبورگ را شروعی برای همکاری های گستره علمی بین دو طرف اعلام کرد و گفت: باوجود زیرساخت های اولیه همچون خواهرخواندگی های دو شهر، - ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه اصفهان جشنواره علمی و فرهنگی اصفهان - سن پترزبورگ را شروعی برای همکاری های گستره علمی بین دو طرف اعلام کرد و گفت: باوجود زیرساخت های اولیه همچون خواهرخواندگی های دو شهر، علاقه اساتید برای همکاری و ظرفیت های بالا میان دو دانشگاه، زمینه همکاری های متقابل را فراهم کرده است.

هوشنگ طالبی امروز (سه شنبه- اول تیرماه) در جشنواره علمی و فرهنگی اصفهان- سن پترزبورگ که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: همکاری ها در زمینه های مختلف بین ایران و روسیه همواره برقرار بوده و یکی از این زمینه ها همکاری های علمی است که در سطح عالی بین دو کشور برقرار است.

وی افزود: گرچه این ارتباطات برقرار است، اما اکنون بر اساس ظرفیت های علمی دو کشور حرکت نمی کنیم که نیاز است تا با آسیب شناسی این روابط را تقویت کنیم.

رییس دانشگاه اصفهان ادامه داد: در همین راستا در سال های گذشته رابطه ای نظام مند بین روسیه و 13 دانشگاه برتر کشور برقرار شد و تاکنون پنج نشست مشترک برگزار شده که کمک خوبی به تقویت روابط دو کشور کرده است، اما هنوز کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع همکاری های گستره علمی میان اصفهان و سن پترزبورگ

شروع همکاری های گستره علمی میان اصفهان و سن پترزبورگ