مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-22پزشكي

واکسن ایرانی کرونا ایمنی زایی بالای 90 درصد دارد


معاون آموزشی بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه واکسن ایرانی کرونا ایمنی زایی بالای 90 درصد دارد، گفت: اقدام دانشمندان کشورمان در شرایط تحریم و کمبود امکانات برای کسب دانش فنی و خود کفایی کشور در تولید واکسن مایه غرور و افتخار است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزشی بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه واکسن ایرانی کرونا ایمنی زایی بالای 90 درصد دارد، گفت: اقدام دانشمندان کشورمان در شرایط تحریم و کمبود امکانات برای کسب دانش فنی و خود کفایی کشور در تولید واکسن مایه غرور و افتخار است.

محمدعلی کیانی با بیان اینکه با توجه به وجود رقبای سرسخت کشورمان در بسیاری از زمینه ها مرجعیت علمی منطقه را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ایران تنها کشور منطقه است که به فناوری تولید واکسن کرونا دست یافته است و جزو هفت کشور جهان در این زمینه محسوب می شود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه واکسن کرونای ایرانی ایمنی زایی بالای 90 درصد دارد و از بسیاری از واکسن های تولیدی دنیا کیفیت بهتری دارد، تصریح کرد: به طور حتم مردم کشورمان در ماه های آینده که واکسیناسیون عمومی به اجرا در آید نتایج ثمر بخش آن را در کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا مشاهده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن ایرانی کرونا ایمنی زایی بالای 90 درصد دارد

واکسن ایرانی کرونا ایمنی زایی بالای 90 درصد دارد