مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-22سياسي

ایرانی ها در شهادت هیچ امامی نقش نداشتند


استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه بنی عباس بودند که امام رضا علیه السلام را شهید کردند، گفت: ایرانی ها در شهادت امام رضا (ع) و هیچ امام دیگری هیچ دخالتی نداشتند.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه بنی عباس بودند که امام رضا علیه السلام را شهید کردند، گفت: ایرانی ها در شهادت امام رضا (ع) و هیچ امام دیگری هیچ دخالتی نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان در سخنرانی میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه باید تن و جان خود را با معنویت اباعبدالله(ع) تغذیه کنیم، عنوان کرد: کسانی که با معنویت اباعبدالله(ع) وجود خود را تغذیه کردند ثابت قدم در دین مانده و شخصیت و معنویتشان بی نظیر شده است.

وی با بیان اینکه در سخنرانی شب عاشورا امام حسین (ع) فرمودند من اصحابی بهتر از اصحاب خود نمی شناسم، گفت: یعنی هیچ پیغمبر و امامی یارانی بهتر از یاران اباعبدالله(ع) را نداشته و نخواهد داشت و این نتیجه تغذیه فکر، عقل و جان از غذای معنوی اباعبدالله(ع) است.

استاد حوزه علمیه افزود: امام هشتم(ع) 57 سال در دنیا زندگی کرده و روزی که از دنیا رفتند در طوس دفن شدند و زیارت ایشان بنا به فرموده امامان قبل و بعد از ایشان زیارت ویژه و خاص شده است؛ امیرالمؤمنین(ع) با آگاهی کامل حدود 200 سال قبل از به دنیا آمدن امام هشتم(ع) به مردم فرمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها در شهادت هیچ امامی نقش نداشتند

ایرانی ها در شهادت هیچ امامی نقش نداشتند