مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-22سياسي

انتقاد نماینده علی آباد از عدم حمایت از کشاورزان استان


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از عدم پرداخت پول کشاورزان گلزاکار و عدم خرید سیب زمینی با قیمت مناسب از کشاورزان استان گلستان انتقاد کرد.

- نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از عدم پرداخت پول کشاورزان گلزاکار و عدم خرید سیب زمینی با قیمت مناسب از کشاورزان استان گلستان انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: متاسفانه علیرغم قول وزیر صمت از دوم خرداد ماه پول گلزاکاران استان گلستان پرداخت نشده است از سوی دیگر خرید سیب زمینی تا چندی پیش در استان اردبیل به یک مسئله تبدیل شده بود و امروز در استان گلستان بر روی دست کشاورزان مانده است.

وی در ادامه اظهار کرد: هزینه کاشت، داشت و برداشت سیب زمینی برای کشاورزان 5000 تومان تمام شده اما اکنون بر روی دست کشاورزان مانده است مجمع نمایندگان استان این موضوع دنبال کرد و وزیر صمت علیرغم قول هفته پیش برای حضور و رسیدگی انجام دادند، کاری انجام ندادند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: مسئله دیگر آب شرب در استان است در مرکز استان و شهر گرگان و در علی آباد و سایر شهرهای استان با مشکل کمبود آب مواجهه هستیم تامین آب شرب، پرداخت پول گلزاکاران و خرید تضمینی سیب زمینی کشاورزان سه مطالبه جدی است که مجمع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده علی آباد از عدم حمایت از کشاورزان استان

انتقاد نماینده علی آباد از عدم حمایت از کشاورزان استان