مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-22سياسي

پرونده ساخت وسازهای غیرمجاز روستای زیارت به دستگاه قضایی ارسال شد


پرونده مربوط به ساخت وسازهای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان، حدود سه ماه قبل تکمیل و به دستگاه قضایی فرستاده شد و در آنجا نیز فرایند رسیدگی را طی می کند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت: پرونده مربوط به ساخت وسازهای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان، حدود سه ماه قبل تکمیل و به دستگاه قضایی فرستاده شد و در آنجا نیز فرایند رسیدگی را طی می کند.

محمدتقی مشهدی صبح سه شنبه یکم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: در رابطه با ساخت وسازهای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان، 20 تا 30 فرد مسئول به خاطر اقدامات خلاف قانون و ترک فعل به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی افزود: این افراد شامل مسئولین وقت در 6 دستگاه اجرایی و حتی معاونین وقت استاندار هستند که رسیدگی به آنها در مراجع ذیصلاح در حال انجام است.

مدیرکل بازرسی گلستان خاطرنشان کرد: در این گزارش آسیب شناسی نیز انجام شده تا از ساخت وسازهای غیرمجاز در این منطقه جلوگیری شود.

مشهدی در ادامه بیان کرد: بعد از سیل سال 98، سازمان بازرسی به مسئله ورود کرد و در این رابطه 120 مورد نظارت و حضور میدانی صورت گرفت که در نهایت به تهیه گزارشی چند صد صفحه ای منتهی و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ساخت وسازهای غیرمجاز روستای زیارت به دستگاه قضایی ارسال شد

پرونده ساخت وسازهای غیرمجاز روستای زیارت به دستگاه قضایی ارسال شد