مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-22اقتصادي

تغییر ساعت کاری ادارات از ساعات خاموشی خانه ها می کاهد


سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز گفت: پیش بینی می شود تغییر ساعت کاری ادارات میانگین 40 تا 50 مگاوات در مصرف برق صرفه جویی داشته باشیم که این میزان در مصارف خانگی استفاده خواهد شد و از خاموشی ها می کاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی نیازی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات استان، گفت: این اقدام با هدف کنترل و استفاده درست مصرف برق در دستور کار قرار گرفته است؛ با این تفاسیر فعالیت ادارات از ساعت 7:30 الی 14:30 به 6:30 الی 13:30 تغییر کرده است.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز بیان کرد: این روند تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت؛ پیش بینی ما بر این است با اقدام فوق میانگین 40 تا 50 مگاوات در مصرف برق صرفه جویی داشته باشیم.

این مقام مسؤول اظهار کرد: با این صرفه جویی پیش بینی می شود از امروز بین 40 تا 50 درصد از خاموشی های خانگی کم شود؛ در واقع میزان برقی که صرفه جویی می شود برای استفاده شبکه خانگی در نظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: از مشترکین بخش های مختلف  درخواست می شود به مدیریت مصرف توجه داشته باشند تا بتوانیم با کمترین خاموشی از پیک مصرف تابستانه عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کاری ادارات از ساعات خاموشی خانه ها می کاهد

تغییر ساعت کاری ادارات از ساعات خاموشی خانه ها می کاهد