مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-22اقتصادي

تشدید رایزنی برای ورود محموله «بوش»/ ترخیص با امضای سه جانبه


احتمال ترخیص محموله لوازم خانگی بوش در حالی مطرح می شود که مسئولان گمرک ایران هرگونه ترخیص تاکنون را رد کرده، اما می گویند طی مکاتبات صورت گرفته با بانک مرکزی و وزارت صمت، - تشدید رایزنی برای ورود محموله بوش / ترخیص با امضای سه جانبه احتمال ترخیص محموله لوازم خانگی بوش در حالی مطرح می شود که مسئولان گمرک ایران هرگونه ترخیص تاکنون را رد کرده، اما می گویند طی مکاتبات صورت گرفته با بانک مرکزی و وزارت صمت، در حال حاضر مشکلی برای ترخیص این کالاها وجود ندارد و در صورت توافق سه جانبه و امضای سه طرف برای نبود هرگونه مورد قانونی این ترخیص به زودی صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا غزنوی - سخنگوی انجمن صنفی تولید کنندگان لوازم خانگی - در اظهاراتی گفته بود که ظاهرا دو سوم محموله لوازم خانگی بوش ترخیص شده است.

اما وی در ادامه، اظهارات خود را به نوعی اصلاح کرد و گفت که اخبار ضد و نقیضی درباره احتمال ترخیص محموله بوش شنیده می شود و احتمالا با این شرایط قرار است واردات لوازم خانگی نیز آزاد شود.

این اعلام در حالی صورت گرفت که از آبان سال گذشته که ماجرای ورود 420 کانتینر لوازم خانگی بوش در گمرک شهید رجایی مطرح شد.

ابهامات موجود در رابطه با ورود این کالا و همچنین ممنوعیتی که برای واردات کالای گروه چهار وجود داشت موجب توقف ترخیص این محمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید رایزنی برای ورود محموله «بوش»/ ترخیص با امضای سه جانبه

تشدید رایزنی برای ورود محموله «بوش»/ ترخیص با امضای سه جانبه