مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-22سياسي

اگر دولت مردمی اقتصاد کشور را به حد اعلا برساند مکر دشمنان به خودشان بازمی گردد


در صورتی که «دولت مردمی» بتواند در عرصه اقتصاد، کشور را به حد اعلا تقویت کند، می تواند مکر دشمنان را برای همیشه به خودشان بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مدیران با انتشار بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور مردم پای صندوق های رای، موفقیت آیت الله سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور را می توان به عنوان یکی از مهم ترین انتخابات های تاریخ ایران نام برد.

این انتخابات از سال ها قبل با برنامه ریزی های گسترده مورد طمع و غرض ورزی دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته بود و چنین برنامه ریزی شده بود تا پس از تحمیل برگزار شد و به برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی مبدل گشت.

هزینه های گزافی که در این رابطه از سوی دشمنان انجام شد، صرف ناامید کردن مردم، سیاه نمایی و تحریک افکار عمومی گردید اما در نهایت خداوند دل های مومنان را به ادامه راه شهیدان معطوف داشت.

اینک جمهوری اسلامی ایران پس از ایستادگی در برابر خصومت بدخواهان، از اوج فشارهای امنیتی و اقتصادی فاصله گرفته است و با توجه به اینکه تمرکز بر ظرفیت های درونی سرلوحه کار قرار گرفته، مسیر روشنی را در پیش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دولت مردمی اقتصاد کشور را به حد اعلا برساند مکر دشمنان به خودشان بازمی گردد

اگر دولت مردمی اقتصاد کشور را به حد اعلا برساند مکر دشمنان به خودشان بازمی گردد